Monday, July 17, 2023

Sugulaste kokkutulek 14. juuli - 16. juuli 2023

 Üldpilt suguvõsa kokkutuleku avapäeva õhtul. Kõik on peal. Kohtumispaik Luhtre turismitalus 14. juulil 2023



Kokkutulek kestis 3 päeva, st reedel, 14.juuli õhtul kogunesime ja pühapäeval, 16. juuli lõunal lahkusime. 
Osa võttis minu arvutuste järgi 47, neist olid Saluveeride haru esindajaid 27 ja Lenkide poolt 20. 
Päevad olid suviselt ilusad, programm sai täies mahus täidetud. 

Uut kohtumist kokku ei lepitud. Eks see tuleb spontaanselt, nagu seekordnegi - ideest teostumiseni läks aega 4 kuud. Põhilised organiseerijad olid Mähe Saluveerid. Teised aitasid ja täitsid neile antud ülesandeid. 

4 comments:

Eppppp said...

Mõneti võiks öelda (minu lugu), et suguvõsa kokkutuleku alge oli Andrese juubel veebruaris. Oli hea kokkusaamine, aga osa asju jäi tegemata (diapositiivide vaatamine näiteks), nii kirjutasingi Helinale, et arutada, kas saaks teha koos Lenkidega uue kokkutuleku. Sealt hakkaski asi arenema... Ja ma praegu just vaatasin üle meie chati ja imestasin: aga diapositiivid unustasime ikkagi ära :).
Ma olen täiesti kindel, et teeme peagi uuesti, eks. Võibolla juba järgmisel suvel...?
Mis minu meelest hästi läks:
- Karin oli vana(d) allbumid kaasa võtnud, neid võiks edaspidi teisedki võtta.
- Karaoke oli tore, aga võiks olla edaspidi rohkem ja rahvalikke laule.
- Köievedu oli lahe. Intensiivne ja korraga! ja võiks olla ehk ka teate/kotijooks :)
- Viktoriin, no mulle meeldis, aga vist liiga pikaks läks.
- Fotojaht oli väga hea! Sest jääb mälestus tulevikku, ja mitte igav rühmapilt.
- No ja diapositiive võiks ka vaadata. Võibolla ka videosid, kui kellelgi on minevikust.
Kohtumisteni ja tänud ja lehvitused siitnurgast :)

helle said...

Olen nõus, Epp, et oleks saanud paremini. Alati saab. Ma mõtlen, et rohkem oleks võinud olla kuulsaid sugulasi tutvustavaid ettekandeid koos piltide esitlusega. Need sugupuu slaidid olid väga toredad, aga kus neid praegu vaadata saab? Siis ma mõtlesin veel, et lastele oleks pidanud rohkem mõtlema, lapsed igavlesid vist või olid omaette. Aga neid olid muidugi erinevas eas ka. Ühist nimetajat raske leida.

mängutuba said...

Kokkutulekud on alati omanäolised ja korraldamine kahtlemata suur väljakutse. Pildil on tüdrukud kui mitte üks poiss? Vahel poistel on mängud tähtsamad ja ei ole aega pildile tulla. :)

helle said...

Meil ongi kolmandas põlves tugev tüdrukute osakaal. Poisse on ka ikka pildi peal, kui oskad vaadata. Pildilt ei puudunud kedagi, kes oli kohale tulnud.